Sanal Sporlar Bahis Kuralları

Virtual Sports (Sanal Sporlar): Sanal takımların, sanal spor karşılaşmalarına, günün her saati kesintisiz bahis yapabileceğiniz bir şans oyunudur.
Sanal sporlarda dilediğiniz karşılaşmaya, maçın başlamasına 10 saniye kalana kadar bahis oynayabilirsiniz. Kuponunuza farklı haftaların karşılaşmalarını ekleyebilir, tekli ya da kombine bahis oluşturabilirsiniz. Geçmiş haftaların sonuçlarına, sayfamızdaki istatistik ikonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.







İlerleyen haftalardaki karşılaşmalara bahis yapmak, haftayı değiştirmek için, hafta sayısına tıklamanız yeterli olacaktır. Seçmiş olduğunuz haftanın karşılaşmaları ekranın sol tarafında görüntülenecektir.
Sanal spor karşılaşmaların tamamı web sayfamızda canlı video yayını ile görüntülenmektedir. Kullanıcılar dilediği karşılaşmaya geçiş yaparak maçın canlı yayınını izleyebilir.

Virtual Football League (VFL) Kuralları

Sanal futbol oyunu 16 takımdan oluşmaktadır. Her sezon 16 takımın birbirleriyle iç sahada ve dış sahada oynadıkları 30 hafta sonunda sonuçlanır.
Sezon Bilgisi
Bir sezonun toplam tamamlanma süresi 141 dakikadır. Sezon öncesi süresi 2:30 dakika, müsabakaların art arda oynandığı sezon süresi, 137:30 dakika ve sezon sonu 1 dakikadan oluşur.
Maç Günü Bilgisi
Bir maç günü toplamda 4:35 dakika sürer. Maç günü; Maç Öncesi, 1.Devre, Devre Arası, 2.Devre, Maç Sonrası olarak 5 ayrı bölüme ayrılmıştır. Maç öncesi 60 saniye, her bir yarı 1:30 dakika, Devre Arası 10 saniye, maç sonrası 10 saniye, maç günü sonrası ise 15 saniyede tamamlanır.

Maç Sonucu

Maçın nasıl sonuçlanacağına ve karşılaşmayı hangi takımın kazanacağına ilişkin açılan bahislerdir. Üç seçenek arasından oyun sonucuna göre yalnız bir tanesi kazanır.

İlk Golü Atan Takım

Müsabakada ilk golü atan takım bahsin sonuçlarını belirler. Maçın golsüz tamamlanması durumunda “Gol Olmaz” seçeneği kazanandır.

Handikap

Bahsin sonucu handikap olarak verilen gol sayısının, maçın skoruna eklenmesiyle belirlenir.
Örnek:
Handikap 0:1 Ev Sahibi : Ev Sahibi Takımın 2 veya daha fazla farkla kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap 0:1 Beraberlik : Ev sahibi takımın maçı tek farklı kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap 0:1 Deplasman : Müsabakanın berabere ya da deplasman takımının galibiyetiyle tamamlanması durumunda bahisler kazanır.
Handikap 1:0 Ev Sahibi : Müsabakanın berabere ya da ev sahibi takımın galibiyetiyle tamamlanması durumunda bahisler kazanır.
Handikap 1:0 Beraberlik : Deplasman takımının maçı tek farklı kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap 1:0 Deplasman : Deplasman takımının 2 veya daha fazla farkla kazanması durumunda bahis kazanır.

Alt / Üst

Karşılaşmanın normal süresi içerisinde iki takımın kaydettiği toplam gol sayısına göre bahsin sonucu belirlenir. Toplam gol sayısı, bahis açılan rakamın altında gerçekleşir ise “Alt”, verilen değerden fazla gol olur ise “Üst” bahisleri kazanır.

Maç Skoru

Maçın normal süresinin sonunda, takımların attığı gollerden oluşur. Bahsin kazanması için maç sonu oluşan tam skoru bilmek gereklidir.

Virtual Tennis Open (VTO) Kuralları

Sanal tenis oyununda eş zamanlı olarak iki farklı turnuva oynanmaktadır. Her turnuva 16 oyuncu ile oynanır ve 4 turdan oluşur (Round 16, Round 8, Yarı Final ve Final).
Turnuva Bilgisi
Bir turnuvanın tamamlanma süresi 25:30 dakikadır. 15 saniye süren turnuva tanıtımı, 3:30 dakika süren 4 ayrı tur ve her kupanın sonunda kutlama görüntüleri için 15 saniye verilmiştir.
Round Bilgisi
Bir tur 3:30 dakika sürmektedir. Turun önemine göre tüm müsabakalar için canlı video mevcuttur. Oyuncu dilediği maçlar arasında gezinebilir.
(Round 16: 8 MAÇ , Round 8 : 4 MAÇ, Yarı Final: 2 MAÇ, Final : 1 MAÇ)

Maç Sonucu

Tenis karşılaşmasını kazanan oyuncuyu doğru tahmin etmek gerekir. Müsabaka sonunda iki ihtimalden birisi kazanan diğeri ise kaybeden olarak değerlendirilir.

Toplam Oyun Sayısı Alt/Üst

Karşılaşmada oyuncular tarafından kazanılan toplam oyun sayısına göre bahsin sonucu belirlenir. Toplam oyun sayısı açıklanan baremi aşamaz ise ALT, baremi geçmesi durumunda ise ÜST seçeneği kazanır.

1. Seti Kim Kazanır

Karşılaşmada 1. seti kazanan oyuncuyu doğru tahmin etmek gerekir. İlk set sonucunda, iki ihtimalden birisi kazanan diğeri kaybeden olarak değerlendirilir.

1. Set Oyun Sayısı

Karşılaşmanın 1. setinde oyuncular tarafından kazanılan toplam oyun sayısına göre bahsin sonucu belirlenir. 1. Set Toplam oyun sayısı açıklanan baremi aşamaz ise ALT, baremi geçmesi durumunda ise ÜST seçeneği kazanır.

1. Set Oyun Sayısı Tek / Çift

1. Sette oynanan toplam oyun sayısının tek ya da çift sayı olacağını doğru bilmek gerekir.

1. Set Skoru

1. set sonunda ortaya çıkan skoru doğru bilmek gerekir.

Maç Skoru

Maç sonunda ortaya çıkan tam skoru doğru tahmin etmek gerekmektedir. 2-0 , 0-2 , 1-2 , 2-1 seçeneklerinden yalnızca bir tanesi kazanandır.

Virtual Basketball League (VBL) Kuralları

Sezon Bilgisi
Sanal Basketbol Ligi’nde bir sezon, “Sezon Öncesi”, “Takipli Maç Günleri” ve “Sezon Sonrası” olmak üzere toplamda 106:30 dakikadan oluşmaktadır.
Maç Günü Bilgisi
Her maç günü, “Maç Öncesi”, “1.Çeyrek”, “2.Çeyrek”, “Devre Arası”, “3.Çeyrek”, “4.Çeyrek”, normal sürenin beraberlikle tamamlanması halinde “Uzatma Devresi” ve “Maç Sonu”ndan oluşur. Maç öncesi süresi 30 saniye, Maç süresi ise 2:30 dakikadır.

Maç Sonucu (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda oyunu galip bitiren tarafa oynanan bahisler kazanmış olarak değerlendirilir.

Toplam Sayı Alt/Üst (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda iki takım tarafından atılan toplam sayının belirlenmiş baremi aşmaması durumunda “ALT”, belirlenmiş sayı baremini geçmesi durumunda ise “ÜST” seçeneği kazanır.

Ev Sahibi Toplam Sayı Alt/Üst (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda ev sahibi takım tarafından atılan toplam sayının belirlenmiş baremi aşmaması durumunda “ALT”, belirlenmiş sayı baremini geçmesi durumunda ise “ÜST” seçeneği kazanır.

Deplasman Toplam Sayı Alt/Üst (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda deplasman takımı tarafından atılan toplam sayının belirlenmiş baremi aşmaması durumunda “ALT”, belirlenmiş sayı baremini geçmesi durumunda ise “ÜST” seçeneği kazanır.

Handikap (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda handikap olarak verilen sayının, maçın skoruna eklenmesiyle bahsin kazananı belirlenir.
Örnek:
Handikap -5,5 Ev Sahibi : Ev Sahibi takımın en az 6 veya daha fazla farkla kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap -5,5 Deplasman : Deplasman takımının en az 6 veya daha fazla farkla kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap +5,5 Ev Sahibi : Ev sahibi takımın 5 sayı fark ve altında maçı kaybetmesi ya da maçı kazanması durumunda bahis kazanır.
Handikap +5,5 Deplasman : Deplasman takımının 5 sayı fark ve altında maçı kaybetmesi ya da maçı kazanması durumunda bahis kazanır.

1.Yarı Sonucu

İlk yarının nasıl sonuçlanacağına dair açılan bahislerdir. Açılan 3 seçenekten yalnızca 1 tanesi kazanan olarak değerlendirilir. İlk yarının eşitlikle tamamlanması durumunda “Beraberlik” seçeneği kazanır.

1.Yarı Handikap

Bahsin sonucu handikap olarak verilen sayının, ilk yarının (ilk iki çeyrek sonunun) skoruna eklenmesiyle belirlenir.

1.Yarı Alt/Üst

İlk yarı (1. ve 2. Çeyrek) sonunda ortaya çıkan toplam skorun, maç öncesi belirlenmiş olan sayı bareminin altında kalması durumunda “ALT”, bu baremi aşması durumunda ise “ÜST” seçeneği kazanan olarak değerlendirilir.

1.Yarıyı Hangi Takım, Kaç Farkla Kazanır

İlk yarı (1. ve 2. çeyrekler) sonunda hangi takımın, kaç sayı fark ile önde olduğunu doğru tahmin etmek gerekir.
Ev sahibi 1-5 farkla : Ev sahibinin ilk yarı sonunda 1,2,3,4,5 sayı fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.
Ev sahibi 6-10 farkla: Ev sahibinin ilk yarı sonunda 6,7,8,9,10 sayı fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.
Ev sahibi 11+ farkla: Ev sahibinin ilk yarı sonunda 11 sayı ya da daha fazla fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.
Beraberlik : İlk yarının berabere tamamlanması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 1-5 farkla : Deplasman takımının ilk yarı sonunda 1,2,3,4,5 sayı fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 6-10 farkla : Deplasman takımının ilk yarı sonunda 6,7,8,9,10 sayı fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 11+ farkla : Deplasman takımının ilk yarı sonunda 11 sayı ya da daha fazla fark ile önde olması durumunda seçenek kazanır.

Hangi Takım, Kaç Farkla Kazanır (Uzatmalar Dahil)

Karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri sonucunda hangi takımın kaç sayı fark ile kazandığını doğru tahmin etmek gerekir. Beraberlik ihtimali bulunmaz.
Ev sahibi 1-5 farkla : Ev sahibinin maç sonunda 1,2,3,4,5 sayı fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.
Ev sahibi 6-10 farkla: Ev sahibinin maç sonunda 6,7,8,9,10 sayı fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.
Ev sahibi 11+ farkla : Ev sahibinin maç sonunda 11 sayı ya da daha fazla fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 1-5 farkla : Deplasman takımının maç sonunda 1,2,3,4,5 sayı fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 6-10 farkla : Deplasman takımının maç sonunda 6,7,8,9,10 sayı fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.
Deplasman 11+ farkla : Deplasman takımının maç sonunda 11 sayı ya da daha fazla fark ile kazanması durumunda seçenek kazanır.

Belirlenen Sayıya ilk Hangi Takım Ulaşır

Seçenekler arasında belirlenmiş baremlere (20,40,60 sayı) ilk önce hangi takımın ulaşacağını doğru tahmin etmek gerekir. Kazanan seçenek maç günü ekranından takip edilebilir.



Örnek 1: Portland Cleveland maçında;
ilk 20 sayıya ulaşan takım “Cleveland”
ilk 40 sayıya ulaşan takım “Cleveland”
ilk 60 sayıya ulaşan takım “Cleveland” olmuştur.
Örnek 2:
Chicago – Los Angeles maçında;
ilk 20 sayıya ulaşan takım “Chicago”
ilk 40 sayıya ulaşan takım “Los Angeles”
ilk 60 sayıya ulaşan takım ise henüz belirsizdir.

En Çok Sayı Atılan Çeyrek

Müsabakada en fazla sayı atılan çeyreği doğru tahmin etmek gerekir. Uzatma devreleri değerlendirmeye alınmaz. İki ya da daha fazla çeyrekte eşit sayı atılmışsa, ve bu çeyrekler en yüksek sayı atılan çeyrekler ise “Eşitlik” seçeneği kazanır.
Örnek 1:
1. Çeyrek : 45 Sayı
2. Çeyrek : 50 Sayı
3. Çeyrek : 52 Sayı
4. Çeyrek : 52 Sayı
Bu durumda 1. Çeyrek, 2.Çeyrek, 3.Çeyrek ve 4.Çeyrek bahisleri kaybeder. “Eşitlik” seçeneği kazanandır.
Örnek 2:
1. Çeyrek : 40 Sayı
2. Çeyrek : 45 Sayı
3. Çeyrek : 45 Sayı
4. Çeyrek : 46 Sayı
Bu durumda kazanan seçenek “4.Çeyrek” seçeneğidir.