Dota 2, Genel Kurallar

Yayınladığı saatte başlamadan ertelenen karşılaşmalar, başlama saatinden itibaren 24 saat içerisinde oynanmadığı takdirde, karşılaşma üzerinde bulunan tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek kullanıcıya iade edilir.
Karşılaşmanın başlamasının ardından yarıda kalan ve oynandığı ülkenin yerel saatine göre aynı gün içerisinde devam etmeyen müsabakalarda, karara bağlanan bahisler sonuçlandırılır, devam etmekte olan bahisler ise 1.00 orandan değerlendirilir ve kullanıcıya iade edilir.
Tüm bahisler, resmi federasyon ya da ilgili kurum tarafından açıklanan resmi verilere göre sonuçlandırılır.
Herhangi bir karşılaşma ya da harita, oyuncular ile ilgili olmayan teknik bir arıza veya bağlantı sorunları sebebi ile yarıda kalır ve yeniden başlatılırsa, gerçekleşen bahisler sonuçlandırılır, yarım kalan harita ile ilişkili olan ve devam eden bahisler ise 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir. Tekrar başlatılan karşılaşma ya da harita için tüm bahisler yeniden açılır.
Bir karşılaşmanın başlamasından önce resmi federasyon ya da ilgili kurum tarafından belirlenen harita sayısı, bahisler açıldıktan sonra değiştiği takdirde, şirket bahisleri iade etme hakkını saklı tutar.
Takımların kendilerine ait binaları yıkmaları durumunda, yıkım rakip takım tarafından gerçekleştirilmiş olarak kabul edilir. Takımlara ait minyonların binaları yıkmaları, bahisler sonuçlandırılırken dikkate alınmaktadır.

Bahis Kuralları

Hangi Takım Kazanır

Karşılaşmanın, hangi takımın galibiyeti ile tamamlanacağının doğru olarak tahmin edilmesi gerekmektedir. Karşılaşmanın yarım kalması durumunda, tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

Harita Handikap

Karşılaşma sonunda, takımların kazandığı toplam harita sayısına, belirlenmiş handikapların eklenmesi sonucu, kazanan ve kaybeden taraf belirlenir. Takımlardan birinin karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, gerçekleşmesi muhtemel sonuçlar değerlendirmeye alınırken, diğer bahisler ise iptal edilir.

Toplam Harita, Alt / Üst

İki takımın kazandığı toplam harita sayısına göre bahsin sonucu belirlenir. Toplam harita sayısı, bahis açılan rakamın altında ise “Alt”, verilen değerin üzerinde ise “Üst” bahisleri kazanır. Takımlardan birinin karşılaşma tamamlanmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, aşağıdaki örneğe uygun olarak değerlendirme yapılır.

Örnek: 5 Harita üzerinden oynanan bir karşılaşmada, harita skoru 2-1 iken müsabakanın yarıda kalması durumunda, oynanması kesinleşen en az 1 harita daha olduğu kabul edilir ve gerçekleşmesi muhtemel harita sayısı (2+1)+(1)=4 olarak değerlendirilir. Alt / Üst 3.5 ve daha az değere sahip marketlerdeki bahisler geçerliliğini korur ve işlem görür. Daha yüksek değere sahip bahisler ise 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Haritayı Hangi Takım Kazanır

Belirlenen haritanın, hangi takımın galibiyeti ile tamamlanacağının doğru olarak tahmin edilmesi gerekmektedir. Takımlardan birinin, belirlenen harita tamamlanmadan karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, seçeneğe ait tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Harita, Toplam Öldürme

Belirlenen haritada, oyuncuların toplam öldürme sayıları bahis açılan değerin altında ise “Alt”, üzerinde ise “Üst” bahisleri kazanır. Takımlardan birinin belirlenen harita tamamlanmadan karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, toplam öldürme bahis açılan değeri geçmiş ise bahisler geçerli, aksi takdirde tüm bahisler geçersiz olarak kabul edilir ve 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Harita, Toplam Yıkılan Kule

Belirlenen haritada, yıkılan kulelerin toplamı bahis açılan değerin altında ise “Alt”, üzerinde ise “Üst” bahisleri kazanır. Takımlardan birinin belirlenen harita tamamlanmadan karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, toplam yıkılan kule sayısı bahis açılan değeri geçmiş ise bahisler geçerli, aksi takdirde tüm bahisler geçersiz olarak kabul edilir ve 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Haritada İlk Aegis Hangi Takım Tarafından Alınır

Belirlenen haritada hangi takımın ilk Aegis’i elde edeceğine dair açılan bahislerdir. Takımlardan birinin Aegis’i elde edemeden karşılaşmadan çekilmesi, diskalifiye edilmesi veya Aegis’in herhangi bir takım tarafından alınmaması durumlarında, seçeneğe ait tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

Not: Roshan’ı öldüren takım değerlendirmeye alınmamaktadır, bahis Aegis’i alan takım üzerinden sonuçlandırılacaktır.

X. Haritada İlk Kuleyi Hangi Takım Yıkar

Belirlenen haritada, ilk kuleyi yıkan takımın doğru olarak tahmin edilmesi gerekmektedir. Takımlardan birinin, hiç bir kule yıkılmadan karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, seçeneğe ait tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Haritada İlk Kışlayı Hangi Takım Yıkar

Belirlenen haritada, ilk kışlayı yıkan takımın doğru olarak tahmin edilmesi gerekmektedir.Takımlardan birinin, hiç bir kışla yıkılmadan karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, seçeneğe ait tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Haritada Hangi Takım Daha Fazla Rakip Öldürür

Belirlenen haritada, hangi takımın daha fazla rakip öldüreceğine dair açılan bahislerdir. Takımların eşit sayıda rakip öldürmesi veya karşılaşmanın yarıda kalması durumunda, tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

X. Harita, Rakip Öldürme Handikap

Belirlenen haritada, takımların toplamda öldürdüğü rakip sayısına, belirlenmiş handikapların eklenmesi sonucu kazanan ve kaybeden taraf belirlenir. Takımlardan birinin karşılaşmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumlarında, tüm bahisler 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

Harita Skoru

Karşılaşma sonunda, takımların kazandığı toplam harita skorunu doğru tahmin etmek gerekir. Takımlardan birinin müsabakadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumunda gerçekleşen bahisler hesaplardan düşülür, devam eden bahisler ise 1.00 orandan değerlendirilerek iade edilir.

Başa Dön